Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

~ Analisis Graf Kebangkitan Islam~

Get your own Poll! "Siapkanlah untuk memerangi mereka (iaitu untuk memerangi kafir harbi) apa saja kekuatan yang kalian mampu dan dari kuda-kuda yang ditambatkan untuk berperang (iaitu persiapan persenjataan yang hebat)(yang dengan persiapan itu) kalian menggentarkan musuh Allah dan musuh kalian serta orang-orang selain mereka yang tidak kalian ketahui sedangkan Allah mengetahuinya" (Surah al-Anfal ayat 60).
Get your own Poll! "Sesungguhnya yang akan meminta izin kepadamu (untuk tidak berperang) hanyalah orang-orang yang tidak beriman kepada Allah dan hari akhirat, dan yang hati mereka (sangat) ragu-ragu. Oleh itu mereka sentiasa bingung teragak-agak dalam keraguannya. Dan kalaulah mereka mahu keluar (untuk turut berperang), tentulah mereka menyediakan persiapan untuknya; tetapi Allah tidak suka pemergian mereka, lalu dilemahkanNya semangat mereka, dan dikatakan (oleh Syaitan): "Tinggalah kamu bersama-sama orang-orang yang tinggal" " (At-Taubah: 45-46)

Jom Dapatkan Perkembangan Blog Ni!

Selasa, 8 Jun 2010

Bagaimana Berbicara Dengan Yahudi

ALLAH berfirman: “Kamu tidak akan mendapati sesuatu kaum yang beriman kepada Allah dan hari akhirat, saling berkasih sayang dengan orang-orang yang menentang Allah dan Rasul-Nya.” (Al-Mujadilah: 22)

Jika sekarang ini ada khilafah Islam seperti dulu, pasti setiap umat Islam yg diserang mana2 Yahudi akan mendapat pembelaan dan perlindungan. Namun, sekarang sudah tiada lagi khilafah. Maka umat Islam tidak lagi mendapat perlindungan daripada musuh2 mereka. Negara2 Umat Islam yg ada pula pemimpin mereka telah pun menjadi hamba sahaya Yahudi. Mereka mengikut semua telunjuk dan arahan Yahudi dengan membelakangkan Islam, meskipun mereka mengaku mereka beragama Islam.

Sehinggakan perdana menteri Mesir sanggup berkerjasama dengan Yahudi bagi menghapuskan Islam di Gaza. Sehinggakan ramai perdana2 menteri yg Islam kini mengakui dan mengiktiraf bahaw
a HAMAS itu ialah puak pelampau, extreamis, pengganas sedangkan HAMAS adalah sebuah parti yg memperjuangkan Islam di Gaza.

Apabila umat Islam tiada khilafah. Ditambahi pula pemimpin2 mereka menjadi hamba sahaya Yahudi. Maka kita tak boleh buat apa2 untuk mengajar Yahudi.......

ALLAH berfirman: “Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa di antara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim.” (Al-Maidah:51)

Bila Yahudi menyerang Umat Islam di Gaza, Yahudi selamat drpd sebarang tindakan. Bila Yahudi merampas tanah Umat Islam di Pa
lestin, Yahudi selamat drpd apa2 tindakan. Tiada siapa yg bertindak mempertahankan Islam di sana melainkan HAMAS. Yang menaikkan perasaan benci kita ialah bila kita BERTINDAK UNTUK MEMPERTAHANKAN ISLAM, KITA DIKATAKAN EXTREMIS & PENGGANAS.
Kita disekat drpd BERTINDAK MEMPERTAHANKAN ISLAM. Ada dikalangan kita yg lemah iman nya, terus shj berdiam diri kerana baginya, "dah tak boleh buat apa, kita diam cukuplah"
Mereka ini telah kena penyakit al-wahnu

Siapakah di kalangan kita yg akan mengatakan "Ingatlah Yahudi, seandainya kamu meletakkan matahari di sebelah kanan kami, dan bulan di sebelah kiri kami, walau apa sekalipun sekatan enkau kenakan keatas kami, kami tidak akan menghentikan usaha kami sehingga kami menang atau kami syahid".Berapa ramai sangatlah pemuda Islam yang berani mengatakan sedemikian???????

Yahudi akan terus berkuasa selagimana mereka tidak dihapuskan di muka bumi ini. Disebabkan kita tiada khilafah, kita pula ada pemimpin yg mangkuk hayun, maka kita tak boleh buat apa melainkan hanya berdemonstrasi. Yahudi hanya ketawa dengan demonstrasi kita, kita berpekik-pekik dari belakang, tapi tak berdepan face to face dgn mereka. Dengan demonstrasi, ia tidak mampu untuk memberi apa2 kesan kpd Yahudi. Namun kita perlu untuk berdemo untuk menunjukkan kita tidak akan diam melihat Umat Islam ditindas. Kita hanya mampu berdemo, maka kita turun berdemo.

Yahudi tidak lut dengan demo kita. Seperti mana kata Asy-Syahid Dr. Abdul Aziz Rantisi: "Musuh kamu (Yahudi) tidak memahami apa2 bahasa, melainkan bahasa perang" Maka, peranglah satu2nya cara yang akan berkesan. Peranglah satu2 nya cara yang akan berkesan. Peranglah satu2 cara yang berkesan.

Firman ALLAH!!!!!:"Dan siapkanlah untuk menghadapi mereka kekuatan apa saja yang kamu sanggupi dan dari kuda-kuda yang ditambat untuk berperang (yang dengan persiapan itu) kamu menggentarkan musuh Allah dan musuhmu dan orang orang selain mereka yang kamu tidak mengetahuinya; sedang Allah mengetahuinya. Apa saja yang kamu nafkahkan pada jalan Allah niscaya akan dibalasi dengan cukup kepadamu dan kamu tidak akan dianiaya (dirugikan)". (Al-Anfal:60)



Sekarang, cara berbicara dengan Yahudi tidak lain tidak bukan, PERANG!!!!! Didik dirimu menjadi pejuang! Kemudian binalah pejuang2 muda! Kemudian Kuasailah segala ilmu, krn dengan ilmu itulah kita mampu mendapatkan kekuatan! Bentuk karaktermu menjadi sepeti karakter Nabimu! Tarbiahlah dirimu menjadi hamba ALLAH yang mentaati semua perintah ALLAH termasuklah perintah perang ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Setelah adanya sedikit kekuatan, maka angkatlah senjatamu, ajar semua musuh2mu sehingga ALLAH menghadiahkan salah satu dari dua kebaikan kepadamu, sama ada menang atau mati syahid! Jika engkau syahid, engkau telahpun membuktikan bahawa engkaulah seorang hamba ALLAH yang telah berjaya mentaati perintah ALLAH, meskipun perintah ALLAH itu dibenci nafsumu

Firman ALLAH: "Diwajibkan atas kamu berperang, padahal berperang itu adalah sesuatu yang kamu benci. Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tida
k mengetahui"
.
Berperang adalah sesuatu yang kita tak suka, kerana susah.Namun, ia adalah menjadi sesuatu yang ditunggu-tunggu oleh orang2 yang benar2 cintakan ALLAH, cintakan syurga ALLAH, cintakan cara hidup Islam Hanya orang2 munafiq sahaja yang cuba melarikan diri drpd jihad!

Tuhan kita berfirman: "Orang-orang yang beriman kepada Allah dan hari kemudian, tidak akan meminta izin kepadamu untuk tidak ikut berjihad dengan harta dan diri mereka. Dan Allah mengetahui orang-orang yang bertakwa.Sesungguhnya yang akan meminta izin kepadamu, hanyalah orang-orang yang tidak beriman kepada Allah dan hari kemudian, dan hati mereka ragu-ragu, karena itu mereka selalu bimbang dalam keraguannya.Dan jika mereka mau berangkat, tentulah mereka menyiapkan persiapan untuk keberangkatan itu, tetapi Allah tidak menyukai keberangkatan mereka, maka Allah melemahkan keinginan mereka. dan dikatakan kepada mereka: "Tinggallah kamu bersama orang-orang yang tinggal itu". " (Al-Anfal:44-46)

Wahai Perwira2 Agama! Bangunlah! Lakukan Persiapan!

Firman ALLAH: "Maka, berperanglah (wahai Muhammad) pada jalan Allah (untuk membela Islam dari pencerobohan musuh); engkau tidak diberati selain daripada kewajipanmu sendiri dan berilah perangsang kepada orang-orang yang beriman (supaya turut berjuang dengan gagah berani). Mudah-mudahan Allah menahan bahaya serangan orang-orang yang kafir itu dan (ingatlah) Allah Amatlah besar kekuatanNya dan Amatlah berat azab seksaNya." (An-Nisaa':84)

Tiada ulasan:

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma
"Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab); dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui. (At-Taubah 41)

Artikelku Yang Popular