Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

~ Analisis Graf Kebangkitan Islam~

Get your own Poll! "Siapkanlah untuk memerangi mereka (iaitu untuk memerangi kafir harbi) apa saja kekuatan yang kalian mampu dan dari kuda-kuda yang ditambatkan untuk berperang (iaitu persiapan persenjataan yang hebat)(yang dengan persiapan itu) kalian menggentarkan musuh Allah dan musuh kalian serta orang-orang selain mereka yang tidak kalian ketahui sedangkan Allah mengetahuinya" (Surah al-Anfal ayat 60).
Get your own Poll! "Sesungguhnya yang akan meminta izin kepadamu (untuk tidak berperang) hanyalah orang-orang yang tidak beriman kepada Allah dan hari akhirat, dan yang hati mereka (sangat) ragu-ragu. Oleh itu mereka sentiasa bingung teragak-agak dalam keraguannya. Dan kalaulah mereka mahu keluar (untuk turut berperang), tentulah mereka menyediakan persiapan untuknya; tetapi Allah tidak suka pemergian mereka, lalu dilemahkanNya semangat mereka, dan dikatakan (oleh Syaitan): "Tinggalah kamu bersama-sama orang-orang yang tinggal" " (At-Taubah: 45-46)

Jom Dapatkan Perkembangan Blog Ni!

Khamis, 9 September 2010

Salam Aidil Fitri Untuk Semua Pelawat Blog Ini :-)

Mungkin pada Aidil Fitri ini, saya tidaklah gumbira sangat pun kerana hati ini telah pun ditusuk dengan gergaji yang beerkarat. Sudah terluka, racun karatnya melekat dan sudah bercantum dgn hati saya pula. Mustahil ia dapat dihilangkan. Saya suka menulis blog ni ketika orang tidak mengenali saya, namun setelah orang kenal, macam2 pula jadi, sampai rasa macam dah nak delete saja blog ni... cheewah, mustahil.. mustahil...

Apa-apa pun terima kasih kepada anda semua kerana telah mengimarahkan blog ini, sekurang-kurangnya ada juga ilmu dan pengalaman yang dapat saya peroleh.

Saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA,
MAAF ZHAHIR DAN BATHIN...

Apa yang keruh, kita lupakan. Apa yg manis, kita kenang-kenangkan. Akhir sekali, perkara paling penting, saya ingin memohon kemaafan serta doa dari anda semua...

:-)

2 ulasan:

BINTUN AS-SIDQ berkata...

Moga terus menulis.. masih ramai yang ingin membaca tulisan nta..

moga terus berjuang dan selamat maju jaya dalam SPM.. buktikan pejuang Islam turut berjaya dalam pendidikan..

Selamat hari Raya.. Mintak Maaf atas salah dan silap

al-khattab93 berkata...

buktikan pejuang Islam turut berjaya dalam pendidikan!!!! yaaa akan ku buktikan!!! insyaALLAH...

Selamat hari raya, maaf zahir dan batin..

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma
"Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab); dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui. (At-Taubah 41)

Artikelku Yang Popular