Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

~ Analisis Graf Kebangkitan Islam~

Get your own Poll! "Siapkanlah untuk memerangi mereka (iaitu untuk memerangi kafir harbi) apa saja kekuatan yang kalian mampu dan dari kuda-kuda yang ditambatkan untuk berperang (iaitu persiapan persenjataan yang hebat)(yang dengan persiapan itu) kalian menggentarkan musuh Allah dan musuh kalian serta orang-orang selain mereka yang tidak kalian ketahui sedangkan Allah mengetahuinya" (Surah al-Anfal ayat 60).
Get your own Poll! "Sesungguhnya yang akan meminta izin kepadamu (untuk tidak berperang) hanyalah orang-orang yang tidak beriman kepada Allah dan hari akhirat, dan yang hati mereka (sangat) ragu-ragu. Oleh itu mereka sentiasa bingung teragak-agak dalam keraguannya. Dan kalaulah mereka mahu keluar (untuk turut berperang), tentulah mereka menyediakan persiapan untuknya; tetapi Allah tidak suka pemergian mereka, lalu dilemahkanNya semangat mereka, dan dikatakan (oleh Syaitan): "Tinggalah kamu bersama-sama orang-orang yang tinggal" " (At-Taubah: 45-46)

Jom Dapatkan Perkembangan Blog Ni!

Isnin, 3 Januari 2011

JIHAD Syarat Kemenangan ISLAM!

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang, ALLAHUAKBAR!


Aku sedih melihat Islam dihina dengan dijatuhkan takhta khilafahnya yang selama ini utuh sejak bermulanya pemerintahan Islam yang diterajui oleh Nabi Muhammad. Apabila pemerintahan Islam ini dijatuhkan oleh musuh utama kita, keadilan dan keamanan dirabut seganasnya oleh musuh umpama mencabut pokok sehingga ke akar-akarnya. Penindasan dan kezaliman dilakukan ke atas umat Islam di seluruh dunia, Palestin, Bosnia, Afghanistan, Iraq, Pattani, Checnya,Somalia dan lain2.. Umat Islam ditindas dan diperkosa sepuas-puasnya tanpa mendapat apa-apa pembelaan! Mereka sedang menderita dan mengharapkan kedatangan perwira-perwira Islam dari seluruh negara Islam untuk membela mereka, namun kita disini sedang menari-nari dengan hadiah-hadiah yang disediakan yahudi agar kita sentiasa buta dari melihat apa yang sedang berlaku kepada Islam sekarang ini. Penderitaan yang sedang mereka alami ini tidak pernah kita dengar suara-suara tangisan mereka, kerana media massa dikuasai oleh bangsa bangsat iaitu Yahudi laknatullah!

Jika sebelum ini, jika ada seorang wanita Islam dinodai kehormatannya oleh bangsa durjana, maka satu batallion mujahid datang untuk membela wanita muslimah yang tinggi dan suci kehormatannya itu. Namun sekarang, bukan setakat jutaan wanita Islam telah menjadi mangsa, bahkan lebih dari itu, bahkan Masjid Aqsa sendiri telah dibakar dan dinodai kesuciannya! Tidak cukup dengan itu, hukum syariat Islam yang bertahkta dibawah pemerintahan Islam dahulunya dirampas dan dibuang jauh-jauh kemudian diganti pula dengan hukum musuh-musuh ALLAH! Tiada siapa pun yang mampu mempertahankan kesucian Islam sehingga sekarang..

Sehingga sekarang kegemilangan Islam masih tidak dapat dikembalikan seperti asalnya....

Para mujahid dan mujahidah yang sentiasa terbuka luas matanya melihat keadaan Islam sekarang ini pastinya sedang memikirkan bagaimana caranya untuk mengembalikan semula Islam ke takhtanya seperti asal, seperti zaman dahulu.


Mari kita renung sejenak bersama:

1)Tahukah kita, dahulunya, Rom, Parsi, Kostantinopel, Baitul Maqdis, Sepanyol dan kota-kota besar lainnya telah ditundukkan oleh Islam. Bermakna, sejarah Islam awal-awal lagi telah mengajar kita bagaimana untuk mengulang sejarah kegemilangan itu. Jadi, saya ingin bertanya, adakah kuasa-kuasa besar itu berjaya ditundukkan oleh Islam hanya dengan mata pena? ATAU DENGAN MATA PEDANG?????

Sejarah telah mengajar kita bahawa Zaman Kegemilangan Islam dapat dikembalikan dengan mata pedang! Iaitu dengan berjihad qital! Bukanlah dengan jihad-jihad lain yang sedang dipromosikan oleh makhluk-makhluk yang tidak bertanggungjawab. Ketahuilah wahai pembaca blog, makhluk-makhluk itu telah berjaya dipesongkan fahaman mereka mengenai jihad. Ini semua adalah perancangan bangsa bangsat laknatullah itu.


2) Mereka sendiri mengatakan "Selagi mana di tangan kanan umat Islam terdapat Quran, dan di tangan kiri mereka pedang, maka selagi itulah kita tak dapat mengalahkan mereka" Inilah ucapan musuh Islam sejak dahulu lagi, sedarkah kita? Bahawasanya Pedang dan Islam tidak boleh dipisahkan atau diketepikan sama sekali walaupun sebentar!!!!!!! Jika dipisahkan, maka ketika itu musuh akan mengambil peluang menghancurkak Islam selumat-lumatnya. Jadi saya ingin bertanya, masih adakah pedang di tangan kiri umat Islam sekarang ini????

Jika itu jawapannya, maka jangan tanya mengapa Islam lemah sekarang ini! Jangan tanya mengapa tidak ada khilafah! Jangan tanya mengapa umat Islam ditindas di merata tempat!
Umat Islam benar-benar telah meninggalkan perang jihad, maka ia menyebabkan kesan yang begitu teruk terhadap Islam.


3)Wajarkah kita memberi alasan, bahawa kita meninggalkan perang untuk tumpu kepada jihad nafsu atau jihad-jihad lain kerana jihad nafsu itu lebih utama? Sedangkan musuh-musuh yang bijak itu sentiasa mempersiap sediakan segala senjata canggih untuk menyerang Islam. Apabila mereka menyerang Islam, maka kita tidak dapat membela Islam sepertimana sekarang kita tidak dapat membela negara Islam yang diserang seperti Palestin, Iraq dan Afghanistan. Kemudian, apabila mereka menyerang kita, kita tidak dapat mempertahan Islam di negara kita pula.

Meninggalkan perang walau apa pun alasanya akan memberikan peluang yang lebih besar kepada musuh yang sentiasa menaruh permusuhan dan mengintai keadaan umat Islam.


4)ALLAH telah mengangkat martabat perang sebagai amalan yang paling afdhal. ALLAH telah menjanjikan syurga dan pengampunan dosa bagi mereka yang berperang. Betapa ALLAH menggambarkan bertapa besar dan pentingnya berperang. Quran dan Hadis sentiasa menggalakkan kita berperang melainkan sebuah hadis dhoif yang bagi saya, ia adalah hadis palsu kerana sanadnya bersambung dengan perawi kazzab!

5)ALLAH dan RASUL telah mewajibkan jihad selagimana bumi ini belum qiyamat. ALLAH dan RASUL mengancam mereka yang cuba mematikan jihad.


Sidang pembaca yang dirahmati ALLAH,
Islam takkan tertegak hanya dengan angan-angan atau pun kata-kata, tetapi Islam menuntut kita berjihad untuk menegakkannya. ALLAH mahu agamaNYA tertegak dengan jihad manusia.
SElagimana Jihad tidak dibangkitkan, selagi itulah Islam takkan menang.

Jihad perlu dibangkitkan sekarang demi tertegaknya Islam.


Saranan saya untuk anda, ialah:

1)Dekatkan diri kepada ALLAH sehingga anda dapat merasai kemanisan Iman, keyaqinan terhadap janji-janji ALLAH dan keihlasan yang tinggi.

2)Banyakkan tsaqofah anda mengenai jihad melalui penontonan video-video jihad daripada cakera padat atau internet. Ditambahi pula dengan pembacaan buku-buku berkaitan jihad

3)Memantapkan fizikal dan mental

4)Bangkitkan kesedaran dan semangat jihad dalam diri anda kemudian kepada seluruh umat Islam, paling kurang dua tiga orang.

2 ulasan:

SeRiKaNDi_uMaR93 berkata...

salah kah untuk kita bangkitkan jihad, ana musykil pada hari yg sama ada comment dari alkhattab, ada pula comment di shoutbox dengan gelaran Qudsi yang mempertikaikan kebangkitan jihad? musykil2 dan musykil dengan syabab/fatayat islam akhirzaman, sanggup dia katakan...apa gunanya berjihad jika sudah tahu negara tersebut tiada harapan... cuma, ana musykil, adakah dari al khattab juga comment tu? hmm...sukar untuk mencari pejuang akhir zaman... yang sanggup mati syahid demi islam semata, jemput ikut ziara ke kemboja bulan Februari ini anjuran yayasan nusrah.. bersama menelusuri umat islam seantero...

bersama buru syahid... allahuakbar!

al-khattab93 berkata...

qudsi tu nak tengok hujjah enti kot. setakat mana kefahaman enti. ana tak berminat sgt pogram2 mcm tu, ana minat perang. syukran

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma
"Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab); dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui. (At-Taubah 41)

Artikelku Yang Popular