Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

Anda Diseru Menyertai Jihad Qital Demi Mengembalikan Kerajaan Islam Di Dunia Ini

~ Analisis Graf Kebangkitan Islam~

Get your own Poll! "Siapkanlah untuk memerangi mereka (iaitu untuk memerangi kafir harbi) apa saja kekuatan yang kalian mampu dan dari kuda-kuda yang ditambatkan untuk berperang (iaitu persiapan persenjataan yang hebat)(yang dengan persiapan itu) kalian menggentarkan musuh Allah dan musuh kalian serta orang-orang selain mereka yang tidak kalian ketahui sedangkan Allah mengetahuinya" (Surah al-Anfal ayat 60).
Get your own Poll! "Sesungguhnya yang akan meminta izin kepadamu (untuk tidak berperang) hanyalah orang-orang yang tidak beriman kepada Allah dan hari akhirat, dan yang hati mereka (sangat) ragu-ragu. Oleh itu mereka sentiasa bingung teragak-agak dalam keraguannya. Dan kalaulah mereka mahu keluar (untuk turut berperang), tentulah mereka menyediakan persiapan untuknya; tetapi Allah tidak suka pemergian mereka, lalu dilemahkanNya semangat mereka, dan dikatakan (oleh Syaitan): "Tinggalah kamu bersama-sama orang-orang yang tinggal" " (At-Taubah: 45-46)

Jom Dapatkan Perkembangan Blog Ni!

Khamis, 7 Julai 2011

Mujahidin Bukan Terrorist seperti dalam berita

Dalam berita mengenai patani yang sampai kepada kita, kebanyakannya berita2 itu memburuk-burukkan pejuang islam sehingga umat Islam d malaysia ada yang menyangka bahawa pejuang islam sebagai terrorist.. tanpa disedari, berita yang sampai ke malaysia itu diolah oleh siam sebelum sampai ke sini. Berita itu bukan datang dari pejuang Islam sendiri.

"kami bukan pemisah dan kami tidak melaku keganasan TAPI kami menutok hak kami.kami mahu nagara kami yang di rampas oleh siam latnatullah..kami tak mahu jadi kerbau makan ruput jerut dan selagi mana kami tak dapat kemerdekaan dari siam selagi lah kami di caci di hina di perbuat hamba dan buat zalim oleh penjajah siam di tanahair sendiri... CUBA saudara&saudari runungkan bitapa sedih nya orang fathoni menjadi hamba di dalam negara sendiri...! ALLAHU AKBAR dan jika kami semua tak menbela hak kami di hari ini apakah akan terjadi kpd kami dan ratyak fathoni ini...SEMUGA kami orang fathoni semua berharan kpd semua umat islam suluruh dunia BERDO'A LAH KPD KAMI UNTOK MENDAPAT KEBEBASAN DARI PADA KAFIR SIAM LATNATULLAH DGN SEJEPAT MUNGKIN....AMIN YABBAL ALAMIN...FaThoNi MERDEKA INSYA ALLAH..!"

kata2 pahlawan gurila, dari FB, muslim patani

Tiada ulasan:

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma

Fajar Kebangkitan Islam Sudah Menjelma
"Pergilah kamu beramai-ramai (untuk berperang pada jalan Allah), sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) ataupun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggungjawab); dan berjihadlah dengan harta benda dan jiwa kamu pada jalan Allah (untuk membela Islam). Yang demikian amatlah baik bagi kamu, jika kamu mengetahui. (At-Taubah 41)

Artikelku Yang Popular